موسسه آموزشی اوج پارسیان دوره های آموزش زبان انگلیسی را با اهداف یادگیری زبان انگلیسی همشهریان عزیزمان برگزار کرده است. با تقسیم بندی دوره ها برای سنین مختلف فضای آموزشی بهتری را برای زبان آموزان فراهم کرده است. مجموعه اوج پارسیان با مجزا کردن زمان مناسب کلاس زبان انگلیسی شرایط شرکت در این دوره ها را برای زبان آموزانی که مشغله کاری زیادی دارند, فراهم کرده است. 
دوره‌ آموزش زبان انگلیسی ویژه‌ی بزرگسالان با اهداف مختلف آموزشی و همچنین تقویت مهارت های اصلی زبان انگلیسی, ریدینگ (Reading) ، لیسنینگ(Listening) ، اسپیکینگ(Speaking) و رایتینگ(Writing)  و مهارت های جانبی زبان انگلیسی از جمله لغت و گرامر برگزار می‌گردد. جامعه‌ی هدف این دوره‌ی یادگیری زبان انگلیسی آن دسته از بزرگسالانی هستند که متقاضی شرکت در دوره های حضوری و رسیدن به سطح قابل قبولی از زبان در مدت زمان مناسبی هستند. حداقل سن مجاز به جهت شرکت در این دوره ها 18 سال است. متقاضیان دوره از طریق دریافت مشاوره و تعیین سطح رایگان توسط اساتید مجرب امکان حضور در این دوره ها را خواهند داشت.
دوره‌ آموزش زبان انگلیسی ویژه‌ی بزرگسالان

آموزشگاه زبان انگلیسی

دوره های زبان انگلیسی ویژه بزرگسالان

در موسسه آموزشی اوج پارسیان ، زبان آموزان در سطح بزرگسالان در دوره های American English file تقسیم بندی می شوند. گروه American English file شامل گروه سنی بالاتر از 18 سال می باشند. از آنجایی که موسسه آموزشی اوج پارسیان ارائه دهنده ی هر 2 نوع کلاس های ترمیک گروهی و خصوصی می باشد، اولیاء گرامی می‌توانند در زمان ثبت نام بر اساس اهداف و زمان‌بندی که برای فرزندان خود در نظر دارند، نوع کلاس را انتخاب نمایند.

در هر دوره با بهره گیری از به روز ترین متد آموزشی زبان انگلیسی در دنیا، در کنار استفاده از مجموعه کتاب های
American English file و پک‌های تخصصی گردآوری شده از منابع  معتبر آموزشی زبان انگلیسی توسط هسته علمی موسسه زبان اوج پارسیان، تمامی مهارت های گفتاری، نوشتاری، و شنیداری زبان آموزان تقویت خواهد شد. اما، تمرکز اصلی بر روی مهارت speaking می باشد.

زبان آموزان در طول دوره های آموزشی خود افزون بر ارزشیابی مستمر ترمیک توسط اساتید در پایان سطوح مشخص مصاحبه شفاهی نیز خواهند داشت.​​​​​​​

نحوه برگزاری کلاس آموزش زبان در آموزشگاه زبان انگلیسی​​​​​​​

  • تعداد جلسات هر ترم:  15 الی 20 جلسه
  • زمان هر جلسه: 60 دقیقه
  • زمان آموزش هر سطح (کتاب): 3 ترم
  • برنامه هفتگی: 
  • نحوه پرداخت شهریه: به صورت ترمیک
American English File
مشاهده توضیحات
توضیحات کتاب های دوره نوجوانان

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید