دوره کتاب pocket
​​​​​​​در دوره کتاب pocket در سه سطح زبان را همراه با رنگ آمیزی و شعر خوانی به خردسالان می آموزند. خردسالان در این دوره با حروف الفبا، اعداد و بسیاری از موضوعات دیگر را برای یادگیری زبان شروع می کنند. این کتاب مناسب سنین 3 تا 9 سال است.

آموزشگاه زبان انگلیسی

دوره های زبان انگلیسی ویژه کودکان

در موسسه آموزشی اوج پارسیان ، زبان آموزان در دوره های Pocket تقسیم بندی می شوند. گروه های Pockets در زمان ثبت نام، شامل محدوده سنی 3 تا 7 سال می باشند. از آنجایی که موسسه آموزشی اوج پارسیان ارائه دهنده ی هر 2 نوع کلاس های ترمیک گروهی و خصوصی می باشد، اولیاء گرامی می‌توانند در زمان ثبت نام بر اساس اهداف و زمان‌بندی که برای فرزندان خود در نظر دارند، نوع کلاس را انتخاب نمایند.

در هر دوره با بهره گیری از به روز ترین متد آموزشی زبان انگلیسی در دنیا، در کنار استفاده از مجموعه کتاب های Pockets و پک‌های تخصصی گردآوری شده از منابع  معتبر آموزشی زبان انگلیسی توسط هسته علمی موسسه زبان اوج پارسیان، تمامی مهارت های گفتاری، نوشتاری، و شنیداری زبان آموزان تقویت خواهد شد. اما، تمرکز اصلی بر روی مهارت speaking می باشد.

زبان آموزان در طول دوره های آموزشی خود افزون بر ارزشیابی مستمر ترمیک توسط اساتید در پایان سطوح مشخص مصاحبه شفاهی نیز خواهند داشت.​​​​​​​

در دوره کتاب pocket در چهار سطح زبان را همراه با رنگ آمیزی و شعر خوانی به خردسالان می آموزند. خردسالان در این دوره با حروف الفبا، اعداد و بسیاری از موضوعات دیگر را برای یادگیری زبان شروع می کنند. این کتاب مناسب سنین 3 تا 7 سال است.

آموزشگاه زبان راه دانش موسسه آموزشی اوج پارسیان

کتاب های آموزشی Pockets سطح 1

در کتاب سطح 1، زبان آموزان درباره موضوعات مختلف مطلب می خوانند. زمینه موضوعات در کتاب سطح 1، کلاس درس، بدن، اسباب بازی ها، خانواده، حیوانات خانگی، لباس ها، غذا، اثاثیه خانه و طبیعت است.​​​​​​​

کتاب های آموزشی Pockets سطح 2

در این کتاب مطالعه درباره موضوعات مختلف که به زندگی اجتماعی و فردی مربوط می شود ادامه دارد. موضوعات این کتاب، مدرسه، احساسات، نمایشگاه، افرادی که می شناسیم، حیوانات باغ وحش، لباس مناسب فصل های مختلف، غذاهای مورد علاقه، همسایه و آسمان است.​​​​​​​

کتاب های آموزشی Pockets سطح 3

کتاب Pockets سطح 3 مثل دو کتاب دیگر شامل مطالبی درباره مدرسه، سلامت، ساخت اسباب بازی، جامعه، مزرعه، لباس دیگران، رستوران، فکر کردن درباره اینکه برای تفریح کجا باید بروید و کوهنوردی صحبت می شود.

کتاب های آموزشی Little Pockets

کتاب Little pockets شامل ۸ درس بوده که در قالب تمرین های حل کردنی، رنگ کردنی، و کشیدنی تنظیم و طراحی شده است، در این کتاب لیتل پاکتس بی نظیر و فوق العاده جذاب، کودکان می توانند هر آنچه که دوست دارند و انتظار دارند را در آن پیدا کنند و علاقه ی خود را چند برابر کنند و با بازی ها و رنگ آمیزی، دنیای کودکانه ی خود را شیرین تر کنند.
  • تعداد جلسات هر ترم: 10 جلسه
  • زمان هر جلسه: 60 دقیقه
  • زمان آموزش هر سطح (کتاب): 3 ترم
  • برنامه هفتگی: 
  • نحوه پرداخت شهریه: به صورت ترمیک

نحوه برگزاری کلاس آموزش زبان در آموزشگاه زبان انگلیسی​​​​​​​

  • در آموزش حضوری زبان هر ترم 10 جلسه می باشد
  • ساعت اعلامی به شما ساعت کلاس آموزش زبان شما می باشد باید راس ساعت در موسسه حضور داشته باشید
  • می توانید هزینه کلاس آموزش زبان در یک ترم را در دو قسط و در ابتدای هر ماه پرداخت کنید که در این صورت تخفیف شامل حال شما نخواهد شد

قوانین آموزش زبان در آموزشگاه زبان انگلیسی

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید